Menu

Feedback i radzenie sobie z krytyką

Problem i jego różne aspekty

  • Problem i jego wpływ na umysł,
  • Przedefiniowanie jako najważniejsza idea komunikacji i feedbacku w komunikacji rzeczy trudnych,
  • Strategie przedefiniowania,
  • Pytania jako technika przedefiniowania,
  • Wpływ perspektywy na postrzeganie sytuacji,
  • Strategie zmiany perspektywy - ich wpływ na zmianę postrzegania sytuacji,
  • Oddzielanie osoby od zachowania – najważniejszy aspekt sytuacji trudnych i zastosowania tego w praktyce,
  • Strategie przekazywania niewygodnych treści.

Czym jest feedback?

  • Pojęcie feedbacku,
  • Struktura feedbacku,
  • Typy i rodzaje feedbacku,
  • Potwierdzanie jako podstawowy aspekt feedbacku, a także komunikacji w sytuacjach niewygodnych,
  • Kanapka - podstawowa strategia feedbacku,
  • Metoda PRPP jako struktura feedbacku,
  • Feedback a niewygodne treści,
  • Naturalne ludzkie motywatory a feedback,
  • Sprawy trudne, realne sytuacje a postawa,
  • Rola i zastosowanie metafory w komunikacji rzeczy trudnych i w feedbacku.

Aktualności

Firma została wpisana do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 925
IDES Consultants Polska Sp. z o.o.
90-350 Łódź,
ul. Tymienieckiego 25C/203
tel. (48-42) 630 04 33, 637 01 99